Általános szerződési feltételek

MR. GÖRGEY ART HOTEL & BISTRO

Hatályos: 2020. november 01.

Tartalomjegyzék:

  • A Szolgáltató adatai
  • Általános szabályok
  • Szerződő fél
  • A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
  • Lemondási feltételek
  • Árak
  • Fizetési feltételek
  • Online szobafoglalás és online fizetés
  • A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
  • Háziállatok
  • A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
  • A vendég betegsége, halála
  • Szerződő fél jogai
  • A Szerződő fél kötelezettségei
  • A Szerződő fél kártérítési felelőssége
  • A Szolgáltató jogai
  • A Szolgáltató kötelezettsége
  • A Szolgáltató kártérítési felelőssége
  • Titoktartás
  • Biztonsági előírások
  • A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
  • A Szolgáltató adatai
    Név: Mr. Görgey Art Hotel & Bistro
    Cím: H-2025 Visegrád, Fő utca 9 szám
    Telefon: +36-30/139-47-49; +36-70/ 342-99-69; +36-20/982-39-97
    Foglalás és további információ:
    ☎ Tel.: +36-30/139-47-49; +36-20/982-39-97
    📧 E-mail: reception.mrgorgey@gmail.com
    Nyitva tartás: 0-24 (egész évben)
    Működési engedély szám: 4/2020
  • Általános szabályok
    • Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és az ott kínált szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatos feltételeket.
    • A Szolgáltató külön megállapodást köthet az általa kínált szolgáltatásokkal kapcsolatban, melynek speciális rendelkezései eltérhetnek a jelen rendelkezésektől.
  • Szerződő fél
    • A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
    • Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (együttesen továbbiakban: Felek).
  • A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség
    • A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
    • A szerződés a Vendég írásban, szóban, on-line, e-mailben leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött szerződésnek minősül.
    • Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
    • A Szolgáltatónál a Vendég vagy a Szervező által személyesen leadott megrendelésnél a Vendég vagy a Szervező helyben aláírja az általa megrendelt szolgáltatásról a kinyomtatott megrendelőlapot. A visszaigazolás a Szolgáltató részéről a megrendelőlapnak a Szolgáltató recepciójában dolgozó munkatársának aláírásával történik, amely egy írásban megkötött szerződésnek minősül.
    • A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
    • A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
    • A szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
    • Mindettől eltérés lehetséges eseti megállapodás megkötésével, ebben az esetben a Felek közötti jogviszonyt az eseti megállapodás határozza meg.
    • A szobák az aktuális foglaltság függvényében, előzetes megrendelés alapján foglalhatóak. Vendégeink szobafoglalási igényüket jelezhetik előre telefonon, vagy e-mailben. Amennyiben írásban küldünk árajánlatot, abban az esetben írásban várjuk megrendelésüket. Szállodánk foglalási rendszere nem teszi lehetővé, hogy ajánlatainknál érvényességi időt állítsunk be, ezért ajánlataink akár rövid idő alatt (akár 1 óra alatt) is érvényét veszíthetik. A megrendelés elküldését követően szállodánk munkatársai ellenőrzik, hogy a korábban ajánlott szobát tudjuk-e biztosítani a kért feltételek szerint. Amennyiben rendelkezünk szabad szobával, rögzítjük rendszerünkben a foglalást és elküldjük visszaigazolásunkat. Amennyiben a küldött ajánlatunk már nem érvényes, szobáink beteltek, abban az esetben munkatársaink tájékoztatják Vendégeinket, hogy milyen további lehetőségeket tudunk kínálni. Ajánlataink érvényességének lejártáról szállodánk nem köteles tájékoztatást küldeni. Szállodánk indok nélkül is megtagadhatja, hogy ajánlatot adjon, vagy foglalást rögzítsen. A megrendelés elküldésével Vendégeink által elismertnek tekintjük, hogy szállodánk foglalási, fizetési és lemondási feltételeiről tájékozódtak és azokat elfogadják.
    • Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás ellenértékére.
    • A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló szerződés meghatározott időtartamra szól.
  • Lemondási feltételek
    • A Vendégnek a Szolgáltató által küldött visszaigazolás megküldéséig szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására van lehetősége.
    • Lemondási feltételek nem kiemelt időszakokban foglalás esetén:

Megrendelt és visszaigazolt foglalás lemondása esetére az alábbi feltételek érvényesek:

45 nappal az érkezés előtt, kötbérmentesen lemondható a foglalás.

44-30.  napig a kötbér mértéke a foglalás 20%-a.

29-15 nappal az érkezés előtti lemondás esetén a kötbér a foglalás 50%-a.

14-5 napon belüli lemondás esetén a kötbér a részvételi díj 70%-a.

4 napon belüli lemondás esetén 100% kötbért számítunk fel.

Megértésüket köszönjük!

  • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolásának megküldését követően az érkezés dátumát 72 órával megelőzően a foglalásának módosításra jogosult. Az írásos módosításnak a megjelölt időpontig meg kell érkeznie szállodánkhoz.
      • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolását megküldését követően, amennyiben a Vendég előre láthatóan nem tud megérkezni szállodánkba a lefoglalt érkezési napon, abban az esetben térítésmentesen időpont módosításra (a szabad szobakapacitás függvényében) van lehetőség az érkezést megelőző 72 óráig. Ez esetben a befizetett előleg felhasználható egy későbbi (max. 6 hónap) időpontra történő átfoglalás alkalmával.
    • Lemondási feltételek kiemelt időszakokban, ünnepek idején:
      • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolását megküldését követően az érkezés dátumát megelőző 14. napig a foglalását kötbérmentesen módosíthatja, lemondhatja. Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig meg kell érkeznie szállodához.
      • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolását megküldését követően az érkezés dátumát megelőző 14. naptól a 10. napig terjedő időszakban a foglalását, a befizetett előleg díjának 30%-ának megfelelő összegű kötbér ellenében módosíthatja, mondhatja le. Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig meg kell érkeznie szállodához.
      • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolását megküldését követően az érkezés dátumát megelőző 9. naptól 5. napig terjedő időszakban a foglalását, a befizetett előleg díjának 50%-ának megfelelő összegű kötbér ellenében módosíthatja, mondhatja le. Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig meg kell érkeznie szállodához.
      • A Vendég a Szolgáltató visszaigazolását megküldését követően az érkezés dátumát megelőző 4. naptól 1. napig terjedő időszakban a foglalását, a befizetett előleg díjának 80%-ának megfelelő összegű kötbér ellenében módosíthatja, mondhatja le. Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig meg kell érkeznie szállodához.
    • A Szolgáltatót a Vendég No Show (távolmaradása) esetén a befizetett előleg díjának 100%-ának megfelelő összegű kötbér illeti meg.
    • Kiemelt időszakok: megtekinthetőek a szálloda érvényben lévő ár tájékoztatóin
    • A Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a megrendelt szolgáltatások – előleg visszafizetésen kívüli, további következménytől mentes – lemondására, amennyiben ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható, elháríthatatlan körülményből (továbbiakban: “Vis maior”) eredő, arra visszavezethető ok miatt képtelen a szolgáltatások teljesítésére. Vis maior esetén a Szolgáltató köteles a szolgáltatási díj előleg visszafizetésére, azonban a Vis Maior miatti nem teljesítésre való tekintettel kártérítés fizetésére nem kötelezhető.
  • Árak
    • Az aktuális szobaárak a szálloda honlapján, szállodai szobában, vagy a szálloda portáján kerülnek kifüggesztésre. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken is (étterem, wellness, stb) állnak rendelkezésre.
    • A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
    • Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többlet terheket – előzetes értesítés mellett – áthárítja a Szerződő félre.
    • Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok http://www.mrgorgey.hu weboldalon kerülnek meghirdetésre.
    • Gyermekkedvezmény:
      Szállodánk, felnőttbarát szálloda, ezért gyermekkedvezmény nem vehető igénybe.
    • A rendezvény, konferencia árakat a Szolgáltató nem publikálja nyilvánosan, csak konkrét ajánlatkérésre küldi meg a Vendég vagy a Szervező számára.
  • Fizetési feltétek
    • A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére igényt tarthat a szolgáltatás igénybevétele előtt, oly módon, hogy kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás teljes ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül, de a Szolgáltató ugyanakkor jogosult a szolgáltatás teljes ellenértékének megfizetését kérni az igénybevétel előtt.
    • A Szolgáltató a szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében igényelhet előleget és kizárólag egyedileg létrejött megállapodás alapján van lehetősége a Vendégnek vagy a Szervezőnek utólagos fizetésre.
    • A Szerződő fél számláját készpénzben a következő valutákban egyenlítheti ki: forintban.
    • A Vendég jogosult a Szolgáltató által a honlapon feltüntetett SZÉP kártyával teljesíteni a szolgáltatás ellenértékét. Széchenyi Pihenőkártyát (SZÉP) elfogadunk: OTP, MKB, K&H (idegenforgalmi adó kivételével).
    • Áraink nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amely 18 éves kor fölött fizetendő, díja: 480,- Ft / fő / éj. Az idegenforgalmi adó mentességet az erre jogosító hivatalos bizonylattal kérjük igazolni céges megrendelés esetén!
    • A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra. A szolgáltatások ára valutában a Vendég érkezésének napján a Szolgáltató bankja szerinti napi árfolyamon kerülhet átszámításra.
    • Az oldalunkon történt megrendelés esetén kiemelt időszakon kívül és belül is egyaránt 100% befizetése esetén áll módunkban garantáltnak tekinteni, melyet a visszaigazolástól számított 8 napon belül kérünk átutalni. Ajándékozás esetén a teljes csomagár előre fizetendő.
      A fizetése történhet banki utalással, vagy SZÉP kártyával.
      Szép kártyával történő fizetés esetén az elfogadóhelyek között így talál meg minket: Vár Hotel Kastélyszálló (K&H és MKB), Mr. Görgey Art Hotel & Bistro (OTP).
    • Banki adataink:
      Bankszámlaszámunk (HUF): 11713012-21459928-00000000 OTP Bank Nyrt
      Kedvezményezett név: Brahmayurveda Invest Kft
      Külföldről történő utalás esetén:
      IBAN: HU30117130122145992800000000 OTP Bank Nyrt
      SWIFT: OTPVHUHB
  • Online szobafoglalás és online fizetés lépései, feltételei
    • A http://www.mrgorgey.hu honlapon az ajánlatok ki listázását követően, a megfelelő ajánlatot ki kell választani a FOGLALÁS gombra kattintva.
    • Szobafoglaláskor az alábbi adatokat kell megadni:
      • a foglaló vezetéknevét és keresztnevét
      • e-mail címét kétszer (a második megerősítés)
      • telefonszámát és lakcímét (irányítószám, város, út/utca, házszám, lakcím szerinti ország)
      • a megjegyzés mezőben lehetőség van a foglalással kapcsolatos egyéb információk közlésére a Szolgáltató felé
      • online fizetés kezdeményezéséhez a HITELKÁRTYÁS FIZETÉS ONLINE fizetési módot kell kiválasztani.
    • A következő oldalon a foglalás adatai összesítve jelennek meg. Ha minden megadott paraméter rendben van, akkor a GARANTÁLT / NEM GARANTÁLT FOGLALÁS BEFEJEZÉSE gombot kiválasztva Önt az OTP Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
    • Az OTP Bank fizetési szerverén a bankkártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját meg kell adni. Az OTP Bank American Express, Maestro, Mastercard, Mastercard Electronic, Visa, Visa Electron típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
    • Az OTP Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén az OTP Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
    • „A vissza” feliratra kattintva Önt visszairányítjuk a szálloda oldalára
    • Egyéb feltételek:
      • A kártyabirtokos (vendég) részéről felmerült reklamációt a vendég köteles a szolgáltatás igénybevételét követően azonnal a helyszínen jelezni. A reklamációról a szállodában írásban jegyzőkönyvet kell készíteni, és a Szolgáltató a reklamáció kivizsgálását követően dönt a kompenzáció módjáról és mértékéről.
      • A Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy az online foglalás és online fizetés során a tudomására jutott adatokat bizalmasan kezeli és azt időbeli korlátozás nélkül, harmadik személlyel nem közli, nem hozza nyilvánosságra. Ez alól kivételt képez, ha a Vendég a közléshez előzetesen hozzájárul.
      • Fizetéssel kapcsolatban további részletes tájékoztatást recepciós kollégáinktól kaphat.
  • A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
    • A Vendég a szállodai szobát egyéni foglalás esetében az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni.
    • A szoba korábbi elfoglalását, vagy későbbi átadását térítés ellenében tudjuk biztosítani, a szabad szobakapacitás függvényében.
  • Háziállatok
    • A Szolgáltató szálláshelyeire háziállat bevihető. A szállodai szobában a Vendég felügyeletével tartható. A háziállatok a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják (adott esetben, az állat természetéből kifolyólag kizárólag pórázon) a wellness részleg azonban a háziállattal nem látogatható.
    • 10.2. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért.
  • A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
    • A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
      • a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt,
      • a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, rendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol vagy drogok befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít,
      • a Vendég fertőző betegségben szenved.
  • A vendég betegsége, halála
    • A Szolgáltató felelősségbiztosítással rendelkezik.
      Felelősségbiztosítási szám: 96100901032372100 (kötvényszám)
      • Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
      • A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
  • A Szerződő fél jogai
    • A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
    • A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
    • A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
  • A Szerződő fél kötelezettségei
    • A Szerződő fél köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
    • A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szállodába és vendéglátó egységeibe.
    • A Vendég köteles a szálloda egyes meghatározott helyiségeiben feltüntetett házirend előírásokat betartani.
    • A Vendég a szálloda teljes területén, valamint a szálloda 150 méteres körzetében drónt, quadrocoptert nem használhat és azzal felvételt nem készíthet a többi vendég magánszférájának védelme érdekében. A vendég a jelen pontban rögzített előírás megszegése esetén teljes körűen felel a drón által okozott kárért.
  • A Szerződő fél kártérítési felelőssége
    A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
  • A Szolgáltató jogai
    Amennyiben a Vendég az igény bevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
  • A Szolgáltató kötelezettsége
    A Szolgáltató köteles:
    • a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni.
    • a vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.
  • A Szolgáltató kártérítési felelőssége
    • A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
      • A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.
      • A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
      • A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
    • A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elvesztése, elpusztulása vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt, illetőleg általában erre rendelt helyen, vagy a szobájában helyezett el, vagy amelyeket a Szolgáltató olyan alkalmazottjának adott át, akit vagyontárgyainak átvételére jogosultnak tarthatott.
      • Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.
    • A kártérítés mértéke a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
  • Titoktartás
    • A Szolgáltató a Vendég vagy a Szervező által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Vendégek és Szervezők azonosításához, illetve a szerződés teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben használja fel.
    • A Vendég és a Szervező tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vendéggel és a Szervezővel szemben fennálló igényének érvényesítése érdekében a Vendég és a Szervező személyes adatait felhasználhatja, valamint a jogszabály által feljogosított szervek részére a Vendég és a Szervező személyes adatait átadhatja.
  • Biztonsági előírások
    • érjük, hogy biztonsága érdekében tartsa be az előírásokat. A tűzesetek elkerülése érdekében, kérjük, hogy a szálloda területén csak az arra kijelölt helyeken dohányozzon.
    • Tűzbiztonsági okokból a saját tulajdonú elektromos készülékek (pl. kávéfőző, merülőforraló, vasaló stb.) szobai használata nem megengedett.
    • Kérjük, a szoba elhagyásakor az elektromos berendezéseket minden esetben szíveskedjenek kapcsolni.
    • Vészhelyzet esetén kérjük, hívja a Recepciót a +36-30/139-47-49 szám tárcsázásával.
    • Tűzriadó esetén, kérjük, hogy azonnal hagyja el az épületet, a menekülési útvonalat a szobaajtóra kifüggesztve találja.
    • A szobát mindig tartsa zárva, távozáskor kérjük, zárja be az ablakokat.
    • A szobákban hagyott értéktárgyakért, készpénzért szállodánk nem vállal felelősséget.
    • Fontos telefonszámok:
      Mentők: 104
      Tűzoltók: 105
      Rendőrség: 107
      Általános segélyhívó 112.
  • A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
    A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerinti jog az irányadó és a szolgáltatás helye szerinti hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.